آگهی شماره 8497 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۱۰۶ بازديد
فروش امتیاز حساب رسالت در شهرستان سنندج استان کردستان
مبلغ : 180 میلیون تومان
شهر : سنندج
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 26 ماه
نحوه معامله : غیر حضوری
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.
در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.
تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.
سلام من برای وام بهزیستی ثبت‌نام کردم همه کارامو انجام دادم نزدیک یکماهه که بانک گفته خودمون زنگ میزنیم کی خدا میدونه خودمم تماس میگیرم جواب نمیدن راهکار چیه ما اگه نیاز نداشتیم که سراغ وام نمیرفتیم یه جواب درست بدید مردم بدونن باید چکار کنن به هوای وام خیال نبافن

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.