آگهی شماره 5022 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۷۳ بازديد
فروش امتیاز وام بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان نور استان مازندران
مقدار امتیاز : 163 میلیون تومان
شهر : نور
کارمزد : 2 درصد
تعداد اقساط : 18 ماه
نحوه معامله : از طریق ادمین سایت
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

بعد از مطالعه دقیق قسمت‌های مختلف وام‌چی جهت انجام معامله‌ای امن،‌ می‌توانید از مشاوران وام‌چی نیز برای جلوگیری از هرگونه ضرر احتمالی، کمک بگیرید. در نهایت با توافق بر سر شروط معامله، می‌توانید نسبت به خرید یا فروش وام اقدامات نهایی را انجام دهید. وام های بانک رسالت عموما قابلیت انتقال امتیاز به غیر (حساب های دیگر ) را دارا می باشند به شرطی که شخص دوم دارای حساب بانک رسالت باشد و  مدیر شعبه با انتقال امتیاز وام موافقت کند.
بانک رسالت در کنار بانک مهر ایران، بانکی است که به طور تخصصی در زمینه اعطای وام قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند. علیرغم مراحل سخت و پیچیده بانکی برای دریافت وام قرض‌الحسنه، دریافت این وام آسان تر از سایر بانک‌هاست.
راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی و به تبع آن اشتغال‌زایی، ازدواج و تهیه جهیزیه، تعمیر و تهیه مسکن و برخی امور درمانی با هزینه‌های گزاف، مواردی نیست که افراد قادر باشند به تنهایی و ظرف مدت زمان اندکی، از پس هزینه‌های آن برآیند. به همین دلیل است که یکی از وظایف دولت‌ها اختصاص بودجه‌هایی است که مردم بتوانند به کمک این بودجه‌ها به کسب و کارشان رونقی بدهند؛ امر ازدواج تسهیل شود؛ همگان از مسکن بهره‌مند شوند و هزینه‌های درمانی بیماران کاهش یابد. این بودجه‌ها به همراه بخشی از نقدینگی‌های سرگردان مردم توسط بانک‌ها مدیریت شده و در مجاری فوق سرمایه‌گذاری می‌شوند.
بانک قرض الحسنه رسالت، اولین بانکداری اینترنتی ایران است که با حذف شعبه های فیزیکی در شهرستان ها و حضور یک بانک در مراکز استان به پیشخوان بانک رسالت تبدیل شده است. این که بانک ورشکست شده و در حال جمع شدن است؛ شایعه ایی بیش نیست.
همچنین این بانک از نوع اجتماعی و خدماتی است و بابت تسهیلات اعطایی به متقاضیان، سودی دریافت نمی‌کند و به سپرده‌های مشتریان نیز سودی اختصاص نمی‌دهد. نمونه‌ای از قرارداد این وام قرض‌الحسنه را می‌توان اینـــــــــجا  مشاهده نمود.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.